söndag 22 mars 2015

Kreativ igen?

Länge sedan vi sågs? Det verkar inte bli så mycket med min kreativa sida. Mest beroende på tidsbrist.  Jag har också jobbat bra med min andra blog The Content ReaderFast ärligt talat har jag inte haft så mycket tid att läsa heller. Resor, besök och andra trevliga ting har tagit upp min tid. Har också passat på att fylla år. Dessa härliga skålar fick jag av min moster och kusin.
Är dom inte vackra?

Nu har mamma och pappa varit och hälsat på. Det betyder att trädgården är tiptop. Pappa, 90 år gammal nu i mars, vilket vi också har firat, älskar trädgårdsarbete och det märks. Vi har också arrangerat om terrassen på framsidan och fått lite ordning på den. Det är mammas specialitet. Här några foton.







Nu väntar jag bara på vårvädret. Efter några dagar med sol och viss värme så vände det och blev blåsigt och isande kallt! Typiskt vårväder alltså.

Har ni också börjat med vårstädning i trädgården? Lämna gärna en kommentar med bilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar